× کرکر خنده ×

 دو تــا وبــ قـبــلــــیـمـ بــــــوقــ بــوقـــــیـــ شـــد

۱- ایـن وبلاگـــ = طــنز + گاهـــی دل نوشــتهــ

2-وارد وبلاگـــ شــدی جنبهــ ـــتو روشـــنــ کنـ

3-وقـــت و بی وقـــت آپ میشـــم. پس بـه نفـعتونـه سر بزـنید.

4-دوســتانی که قبلا لینــک  کرده بــودن من رو،

لطفا به آدرسـ جدید لینک کنــن.

5-بلـــینـکیــد مـــارا تـــا بلیـــــــــنکیم شـــــومــا را 

6-کپــی  هــم ازادهــ.

۷-لایـــک و کامـــنت فرامـــوش نـمــشــهــ مـــــودونـمــ

۸- از گفــتـنــــ سیـــــــلامــ بجــایــــ ســــــلامـــ و

بـخــــــــودا بجــایــــ بخـــــدا جــــــدا خـــــودداریـــ فـرمــاییـــــــد

۹- اگهــ اینـجـــــــا بـــــــــوقـ بــــــوقیـــ شـــد میــریمــــ  soskie5
و همـــتون رو دوســـت دارمـــ. لبـــخند شـــما لبـــخند مـــنه

 
برو بالا :)

اول پست بالارو بخون 

 
الکی مثلا

بچه ها من دارم میرم ازینجا

الکی مثلا

شما بیاید بگید نرو تورو خدا،

اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،

ما به عشق تو میایم اینجا و…

ضایم نکنیدا

ببینم چیکار میکنید...

این وسط جنازه جمع کنمااااا

 
ولن مبارک

ولنتاین

 
50-60

سوالات خريد گوشي!!! :

سلام.میخواستم بدونم

گوشی در حد 50،60 هزار تومن چی خوبه؟؟؟

کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی

جوابای دوستان: :|

50 60 میخوای پول گوشی بدی؟! نکن اینکارو.دیوونه ای مگه.

سرمایتو بذا تو یه کاری به فکر آیندت باش

نگفتی سیستم عاملش اندروید باشه؟

دوربینش چند مگا پیکسل باشه؟ حافظش؟...

خوب عزیزم یکم اطلاعات میدادی

تو كه ميخواي اينهمه خرج كني لب تاب بگير ديگه... والا...
"""
کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی""" ابن جملت منو پرپر کرد!!!

یه 40 تومن دیگه بزاری روش میتونی قاب اپل 5 رو بخری.خیلی هم خوشکله. |:

داداش روکش طلا باشه یا فیبر کربن

يكم صبر كن ايفون 6 داره ميادتو بازار..

تا کارت چی باشه،

خیلی مهمه برای انیمیشن سازی بخوای استفاده کنی

یا فقط در حد نقشه کشی!

لااقل سیستم عاملت مورد نظرت رو ..بگو!!!

نكنه اصحاب کهف هستی تازه از غار اومدی بیرون؟!!!!

 
تفاله چایی

سرزده رفتیم خونه یکی از آشناها


بچه صاحبخونه گفت : عمو ما میدونستیم شما میاین خونمون


گفتم : عزیزم ازکجا می دونستین ؟


جواب داد : مامانم چای آورد تفاله چایی اومده بود روی استکان بابام


بابام گفت الان یه خری میاد خونمون !!

 
فقط 4 تا ماهيچه

وقتي کسي ناراحتت مي کنه

42 ماهيچه استفاده ميشه تا اخم کني !

.
.
.
.
.
.
.

اما فقط 4 تا ماهيچه لازمه تا دستتو دراز کني و

بزني تو دهنش. ديگه هر جور خودتون راحتين؛

وظيفه من اطلاع رساني بود .........

 
وایــــــــــسا

خواستی باش نخواستی هم بقیه هستند....
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



نه وایسا مثل اینکه از اتاق فرمان اشاره میکنن کسی نیست

وایــــــــــساااااااااااااااااااااا

 
هوای سرد و برفی

اومدم تواين هواى سرد و برفى

قهوه درست کنم و کنارشومينه با آرامش قهوه بخورم

و از پنجره بارش برف رو تماشا کنم،
 
ديدم توخونه نه شومينه داريم نه قهوه ، برفم که نمیاد!

 
وای فای و قورمه سبزی

مورد داشتیم زن و شوهره دعواشون شده و

زنه میخواسته قهر بره خونه باباش

.
.
.
.

بعدش یادش افتاده خونه باباش وای فای نداره.

هیچی دیگه شام قرمه سبزی پخته و الان کلی خوشبختن :) 

(شاهرخ : میخوام کامنتارو ج بدم نمیذاره میگه سیستم مشکل 

داره و شاید بخاطر به روزرسانی باشه صب میکنم درس شد 

ج میدم و ت میکنم  آهنک وب چطوره؟)

 
یا حسین

یا حسین ، دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

السلام عليک يا اباعبدالله و علي الارواح التي حلت بفنائک.

عليک مني سلام الله ابدا ما بقيت و

بقي الليل و النهار و لا جعل الله آخر العهد مني لزيارتکم.

السلام علي الحسين و علي علي بن الحسين و

علي اولاد الحسين و علي اصحاب الحسين.

 
تنها عیب دخترا

تنها عیب دخترا میدونی چیه ؟
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آخه عقل کل واقعا دخترا فقط یه عیب دارن

تا صبح هم عیب هاشونو بگی باز تموم نمیشه!

در ضمن تو هم خجالت بکش

واسه چی دنبال عیب دخترا میگردی؟


 

چیه نیگا نیگا موکونی ؟ بیا ادامه دیگه 
پوتین
الان یه طوری شده دخترایى که چکمه

خریدن بیشتر از کشاورزا،

چشم و امیدشون به آسمونه،،،،!!!!!

خدایا هیچ امیدی رو نا امید نکن...!!!

:|

 
فیلم ترسناک ایرانی
دیشب دوستم یه فیلم ترسناک ایرانی آورد.

.

.

.

.

.

دم کارگردانش گرم مردیم از خنده.!!

 
کاسه داغ تر از آش

دختر : من دارم میرم بیرون

مادر : مواظب باش

پدر : زود برگرد

.

.

.

.

.

دوست پسر : شما هیجا نمیری بشین خونه منو سگ نکن .

کاسه داغ تر از آش که میگن اینه ها ...

(شاهرخ : سلااااااااام ، چند روزی نت نداشتم

عـــــــــــــــــاشـــــقــــــــــــتـــونـمـ)

 
پایه ای بریم تو پارک یه کم بدویم؟؟
رفیقم آلان اس داده پایه ای بریم  تو پارک یه کم بدویم؟؟

دیوونه نمیدونه من روزنامه ورزشی میخونم نفسم بند میاد...!!

 
دو روز خیلی بد

خدا گذر هیچکس رو به بیمارستان نندازه

به حق پنج تن

واسه بابام دعا کنید بچه ها

 
 

 
نفهمیدم

لباس ها در اب كوتاه ميشوند و برنجها دراز...........

در درازي زندگي لباس باش و در پهناي ان برنج.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر عمق اين پيام را نفهميدي بدان كه تنها نيستي

منم نفهميدم :|

(شاهرخ : عیدتون مبارک)

 
برنامت چیه؟

دخدره اومده میگه پستات قشنگه میخوام باهات دوست شم!!!!

بهش گفتم باشه فردا برنامت چیه بریم بیرون؟؟؟

برگشته میگه :

علوم, دینی,جغرافی, ورزش

آخه من با چیه این دوست شم؟

 
سلامتی همه اوسکلا

گل افتابگردان را گفتند :

چرا شبها سرت را پايين ميندازي ؟؟؟؟

گفت : ستاره چشمک ميزنه

نميخواهم به خورشيد خيانت کنم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به سلامتي همه ادماي اسکول

که فک ميکنن افتابگردون حرف ميزنه

 
دشمن دخترا

دخترا دو تا دشمن بیشتر ندارن:

1 – دوس دختر سابق دوس پسر جدیدشون

2 – دوس دختر جدید دوس پسر سابقشون

جمله سنگین بود یه صلوات عنایت کنید:))

 
آخه محبوبیت تا به کی؟

عکس العمل دخترای شهرمون وقتی من مریض میشم 

آخه محبوبیت تا به کی؟

 
والا :/

دختری ک از خانومِ من جذاب تره 

یا "انیمیشنه" یا "قتوشاپه" یا "عملیه"

تمام :|

 
یخچال

مورد داشتیم دختره میخواسته شیشه نوشابه 

رو بذاره تو یخچال ، دیده جا نمیشه یکم ازش

خورده دوباره امتحان کرده!!!

.

.

.

.

.

.

میگن یخچال سوخته از خنده

 
. . . بسته شد . . .

همینجا بود که دوست شدیم

زیاد شدیم

همدرد شدیم

همدم شدیم

همیشه به فکر هم بودیم

پشت هم بودیم

حرف میزدیم

بحث میکردیم

گاهی با هم خوشحال بودیم

گاهی هم با هم ناراحت بودیم

بعضی وقتا هم من اذیتتون کردم

اصن خوب کاری کردم

والا :/

ولی خب دیگه وقت اذیت کردنتونو ندارم

واقعا هر کاری میکنم نمیشه

خیلی درگیر شدم

دلم نمیخواست ولی

مجبورم اینجارو ببندم

خواهری امیدوارم همیشه خوش باشی و زندگیتون خدایی

مث همیشه عــــــــــــــــــــــــــــــاشـقــتــــــونــم

عاشق تک تکتون از صمیم قلبم

واقعا نمیدونم چی بگم دوست نداشتم اینطوری بشه

(گاهی سر میزنم)

_20130906_1935673593

 
...

....

 
به سهم خودتون راضی باشید

خیـــانت یعنـی اینکه : شما دوس پسر دارید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی فکرتـون همش پیشه منه

زشته بخدا اینجوری منم احساس گناه میکنم

به سهم خودتون راضی باشید دیگه ای بابا...

 
مسئله یه عمر زندگیه !

یه بارم واسه داداشیم رفتیم خاستگاری!

طرف خیلی خوشگل،ناز،با ادب،و...

مامانش گف چهار ماه دیگه عمه میشه :|
.
.
.
.
.
.
مام زدیم بیرون!

چیه ؟

مسئله یه عمر زندگیه!

 
آن کیست؟؟؟

آن کیســتــــ که عالـــم همـه دیوانــه

اوسـتـــ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب منــم دیگــــه !!

فکــــــر کردن داره ؟ ...

واقعــا ازتـــ توقـع نداشـتـــم ندونــــی ...


نظرات شما عزیزان:

عسل بانو
ساعت3:04---21 اسفند 1393
ghd;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

یوسف
ساعت9:27---20 اسفند 1393
بازم تشکرمیکنم ازتون بچه ها مرسی بابت نظرات کرکره خنده یک ودو وسه اشم فرستادم میتونیدببینیدخواهش میکنم نظرهم بذارید

سایه
ساعت15:10---19 اسفند 1393
very verygod mestershams:- ))

ثریا
ساعت15:08---19 اسفند 1393
salam yosef khan brovoooooooooooooooooo


عسل بانو
ساعت15:07---19 اسفند 1393
سلام اقای شمس چقدنازه این کرکره خنده هم اسم خوبی گذاشتی هم مطالب خیلی خنده داری گذاشتی

مهوش
ساعت15:04---19 اسفند 1393
سلام کامنت کرکرخنده یه بخش خیلی خوب ازسایت هستش کلی خندیدیم بادوستام چندوقت هستش که بیشتروب شمارومیبینم اقایوسف اگه به وب ماهم سربزنی خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: × کرکر خنده × ، ،
برچسب‌ها: × کرکر خنده ×"طنز ,

تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1398 ا 2:38 نويسنده : یوسف شمس الدینی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.